
Ben jij een marketing manager, CEO of sales manager? Dan mag je deze (gratis) webinar niet overslaan.
Ben jij een marketing manager, CEO of sales manager? Dan mag je deze (gratis) webinar niet overslaan.
Ooit was B2B-Marketing eenzijdig en overzichtelijk. Vertegenwoordigers, netwerken, beurzen en cold calling. Tegenwoordig zijn er dankzij online kanalen allerlei mogelijkheden om interactie te creëren met (potentiële) klanten. De aankoop-beslissingsprocessen verleggen zich grotendeels naar de online kanalen. De vraag is dus, hoever is jouw bedrijf met de digitalisering van marketing en sales?
'Vroeger' was het sales team gedurende het hele aankoopproces in contact met de klant. Tegenwoordig vindt gemiddeld maar liefst 57% van het aankoopproces online plaats. Hoe beter je de vragen van kopers gedurende het aankoopproces beantwoordt, hoe groter de kans dat je als organisatie de deal sluit. Een dynamiek die B2B marketing & sales dwingt tot een nieuwe commerciële aanpak.
Niets doen staat dus gelijk aan het missen van de boot. Hoe zorg je ervoor dat jouw marketing- en salesafdeling optimaal samenwerken en optimaal gebruik maken van online marketing kanalen, CRM en big data.
Ontdek hoe wij jou kunnen helpen met de digitalisering van marketing en sales.
Op 4 november behandelen wij onze succesvolle aanpak in een webinar. De webinar is interactief waardoor je direct de mogelijkheid hebt om vragen te stellen. Deelname is bovendien gratis. Wil jij deze sessie bijwonen? Aanmelden kan via deze link.
Jouw potentiële klant bewandelt andere paden dan voorheen. Zo is 57% van de aankoop-beslissing-cyclus al afgerond voordat men contact opneemt met een bedrijf. Hoe zorg jij ervoor dat je jouw doelgroep beïnvloed in het gehele aankoopproces?
Inbound strategie - Buyer Persona -Onderzoek -
Content strategie - Positioneringsonderzoek -
Zoekmachine optimalisatie - Advertentie management -
Social media redactie
Gezamenlijk vertalen we ondernemingsdoelstellingen naar een businesscase en een groeiplan. We zorgen dat de positionering van de organisatie klopt en dat de doelgroepen helder zijn geformuleerd.
Het groeiplan wordt omgezet naar de praktijk. Middels content die jouw producten en diensten verkopen, advertenties en zichtbaarheid via diverse kanalen bereiken we potentiële klanten.
Door gebruik te maken van moderne CRM-systemen en slimme koppelingen identificeren we potentiële leads in een vroeg stadium van het aankoopproces. Dit stelt jou in staat de potentiële klant maximaal te begeleiden bij zijn of haar aankoop.
Re-marketing - Landingspagina's - Social media redactie - Marketing Automation - Lead Nurtering - Conversie optimalisatie
Websitebezoekers, personen die interesse hebben getoond worden verder geïnspireerd met waardevolle informatie die past bij het aankoopproces. Dit is de fase dat een salesafdeling pro-actief de potentiële klant kan gaan begeleiden. Blijf menselijk en persoonlijk. We bouwen aan de relatie.
Potentiële klanten die voldoende interesse en koopbehoefte tonen worden met interessante aanbiedingen overtuigd om contact op te nemen met jouw onderneming. Welkom nieuwe klant!
Welkom nieuwe klanten!
Live Chats - kennis databases - Email sequences - taak automatisering - klant
Consistent, helder en persoonlijk communiceren door de gehele organisatie is zo eenvoudig nog niet. Creëer inzicht in de klantrelatie door het koppelen van marketing, sales en klantenservice communicatie in één systeem.
Optimaliseer en automatiseer tijdrovende zaken in de klantenservice. Door het inzetten van moderne middelen zoals gepersonaliseerde ticketsystemen, kennisdatabanken, gautomatiseerde taken en templates houden medewerkers tijd over voor echt persoonlijke aandacht. M.a.w. betere service en een efficiëntere organisatie.
Hoe zit het met de klanttevredenheid? Wat is de NPS score van jou organisatie? Meet de echte tevredenheid van jouw klanten en optimaliseer vervolgens de organisatie.
©Ha! - Sitemap - Privacy - Disclaimer - Links
Ha!
Charloisse Lagedijk 536
3084 LG Rotterdam
085 401 62 05
info@ha-marketing.nl