positioneringsonderzoek

Zoekmachine advertenties

Advertenties
positioneringsonderzoek
Wil je dat meer mensen bij jou uitkomen wanneer ze zoeken naar jouw product of dienst? Dan zijn zoekmachine advertenties iets voor jou. Wij helpen je om gezien te worden door de juiste mensen. Het maken van zoekmachine advertenties lijkt eenvoudig, maar het is best lastig om hier een goed resultaat uit te halen. Er zijn verschillende manieren om een campagne op te zetten en wanneer je niet de juiste aanpak of instellingen gebruikt kan het je geld kosten zonder dat het iets oplevert. Je trekt dan bezoekers naar je website die niets ondernemen.
positioneringsonderzoek

Heb je een uurtje?

Afspraak inplannen
Onze aanpak
Stap 1

Campagnestrategie

Een goede campagnestrategie is gebaseerd op een grondige analyse van jouw doelgroep, concurrentie, markt en doelstellingen.

Stap 2

Analyseren en rapporteren

We gebruiken geavanceerde tools en technieken om data te verzamelen.

Stap 3

Beheer van zoekmachine advertenties

Is onze expertise exact waar je naar op zoek bent? We hebben een team van ervaren specialisten die jouw campagnes beheren en optimaliseren.

Resultaat: advertenties die écht werken

Waarom met Ha!?

voordelen-waarom-met-ha-03 Wij brengen écht resultaat!

Waarom met Ha!?

We ontwikkelen strategische plannen, bedenken innovatieve marketingcampagnes en duiken diep de data in. Data uitpluizen, daar zijn we bij Ha! gek op. Het levert nieuwe inzichten die jouw organisatie verder brengen en dat maakt de cirkel weer rond. Met de juiste mix van strategie, creatieve campagnes en data brengt Ha! écht resultaat.

  • Strategische plannen
  • Creatieve marketingcampagnes
  • Vernieuwende inzichten vanuit data
Onzediensten

Gerelateerde services

Dynamic remarketing ads

Verlaag je kosten per conversie en verhoog je conversieratio met dynamic remarketing ads.

Lees meer over dynamic remarketing ads

Lead generatie

Behaal écht sales resultaat met slimme lead generatie

Lees meer over lead generatie

Positioneringsonderzoek

Ontdek hoe jouw organisatie zich het beste naar klanten toe kan profileren.

Lees meer over positioneringsonderzoek

Buyer persona onderzoek

Ontdek de drijfveren, behoeftes, denkwijze, doelen en koopgedrag van de klant.

Lees meer over buyer persona onderzoek

Heb je een uurtje?

Laten we samen jouw zoekmachine advertenties creëren. Je nieuwe collega's van Ha! staan klaar om je te helpen. Neem contact met ons op en ontdek hoe we met zoekmachine advertenties écht resultaat kunnen behalen voor jouw bedrijf.

Neem contact op
smile
Laten we evensparren!
Échtresultaat!

Uitgelichte case

B2B
Employer Branding
750K
campagneweergaven per maand
175+
sollicitanten per maand stijging

Veelgestelde vragen over zoekmachine advertenties

Antwoord opjouw vragen!

Wat zijn zoekmachine advertenties?

Zoekmachine-advertenties (ook wel SEA genoemd) zijn betaalde advertenties in zoekmachines zoals Google. Deze advertenties verschijnen boven of naast de organische zoekresultaten wanneer iemand een zoekopdracht invoert, want uiteraard erg gunstig is. 

Wat zijn de voordelen van zoekmachine advertenties?

Zoekmachine advertenties zijn zowel gericht als meetbaar. Je richt je op een specifieke doelgroep en gebruikt daarvoor een specifieke zoekintentie. Hierdoor zie je precies wat het oplevert en is het ook mogelijk de looptijd en het budget bij te stellen, zodat je optimaal resultaat behaalt.

Welke soorten positioneringsstrategieën zijn er?

Er zijn verschillende positioneringsstrategieën die je kunt volgen, afhankelijk van je markt en doelstellingen. Voorbeelden zijn prijspositionering, waarbij je je richt op het aanbieden van de beste prijs, en productpositionering, waarbij je de unieke kenmerken en voordelen van je product benadrukt. Elke strategie heeft zijn eigen voor- en nadelen, en de juiste keuze hangt af van jouw specifieke situatie en doelen.

Hoe kan ik starten met positioneringsonderzoek?

Het starten van positioneringsonderzoek begint met een grondige marktanalyse. Het is belangrijk om zowel traditionele als digitale methoden te overwegen en te kiezen wat het beste past bij jouw doelen. Een goede start is het gebruik van een interactieve tool om je USP te ontwikkelen en verder te bouwen aan je positionering.

Wat wij schrijven over
positioneringsonderzoek

Lees onzeartikelen!
vacature student bijbaan marketingbureau
Auteur: Jarco van der Groef
Slecht ontwerp? Slechte marketing: De onmisbare rol van grafisch ontwerp
Bekijk artikel
vacature student bijbaan marketingbureau
Auteur: Patrick Knibbe
Recruitment SEO: verbeter de vindbaarheid van jouw vacatures
Bekijk artikel
vacature student bijbaan marketingbureau
Auteur: Karen Juliana
Wat zijn de voordelen van een contentkalender?
Bekijk artikel

Maak kennis met onze klanten

Blije klanten
RET
Vopak
Peugeot
CJG Rijnmond
Aafje
Dermalogica
Op Voorne Putten
KNV
Dino Experience Park
Lifemaxx
Gourmet Ingredients
Erasmus MS
Interimworx
Europcar
Sociaal Fonds Mobiliteit
LMC
Roncalli Mavo
MobiWerk
Politie
Gemeente Den Haag
NOAB
Grandado
Tourist Day tickets
Lloyds Register
Woonboulevard Spijkenisse
Octant
Calex
LVH Advocaten
D&S Makelaars
VARI