Een golfbaan ombouwen tot een pretpark met dinosaurussen? Deze opdracht hebben wij van A tot Z uitgevoerd!
Adverteren op TikTok


Home / Adverteren op TikTok
De eerste stap is het bepalen van een passende TikTok strategie voor jouw merk. Een goede strategie helpt om gericht en efficiënt te werk te gaan.
Zo weet je precies wie je wilt bereiken en welke boodschap je wilt overbrengen. We beginnen met een grondige analyse van jouw merk, kernwaarden en doelstellingen. Wil je jouw naamsbekendheid vergroten, conversies realiseren of een community opbouwen? Verder kijken we naar jouw doelgroep en hoe we deze het beste kunnen benaderen. Tot slot kijken we naar wat de concurrentie doet en wat de huidige trends op TikTok zijn. Op basis van deze inzichten bepalen we de juiste aanpak voor jou. .
Op basis van de gekozen strategie kiezen we de juiste advertentietypes en creëren we bijpassende content.
TikTok biedt verschillende advertentietypes. Denk hierbij aan in-feed ads, topview ads, hashtag challenges en branded effects. We helpen je met het bepalen van het juiste type advertentie, zodat we de doelgroep op een effectieve en creatieve manier bereiken. Vervolgens maken we passende content voor het gekozen advertentietype. Hierdoor valt jouw merk op en maken de advertenties de gewenste impact. .
Zodra de campagne live is, monitoren wij de resultaten. Een campagne stopt niet na het plaatsen van de advertentie.
We kijken naar verschillende KPI’s (Key Performance Indicatoren) die voor jou belangrijk zijn. Op basis hiervan optimaliseren we de campagne door targetting, budgetten en soms zelfs de content aan te passen. Ook gebruiken we A/B-tests om te zien welke advertentieversie het beste presteert. Na afloop van de campagne maken we een rapportage om de resultaten inzichtelijk te maken. .
We ontwikkelen strategische plannen, bedenken innovatieve marketingcampagnes en duiken diep de data in. Data uitpluizen, daar
zijn we bij Ha! gek op. Het levert nieuwe inzichten die jouw organisatie verder brengt en dat maakt de cirkel weer rond. Met de juiste mix van strategie, creatieve campagnes en data brengt Ha! écht resultaat.
Bereik jouw doelgroep door te adverteren op de juiste sociale media kanalen.
Lees meer over social media advertentiesMet een contentkalender creëer je een consistente en sterke merkbeleving naar je klant.
Lees meer over de contentkalenderVerspreid relevante content op het juiste moment en de juiste plaats.
Lees meer over inbound marketing strategieStel een sterk strategisch marketingplan op en leg de basis voor succesvolle groei.
Lees meer over het strategisch marketingplanB2C |
Branding & E-Commerce
|
100K |
websitebezoekers in de eerste 4 maanden
|
1.7M |
campagneweergaven in 3,5 maand
|
TikTok geeft je toegang tot een enorm publiek dat jong en betrokken is. Dit maakt het een krachtig platform voor naamsbekendheid en conversies. Door gebruik te maken van de verschillende advertentietypes, bereik je het publiek dat bij jou past. TikTok is daardoor ideaal voor bedrijven die snel willen groeien.
Ja, TikTok kun je zeker gebruiken in combinatie met andere marketingkanalen. Denk hierbij aan Instagram, Facebook, LinkedIn of Google Ads. We stemmen de campagnes goed op elkaar af, zodat we jouw boodschap consistent overbrengen.
Blijf op de hoogte door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief!
Ha! Marketing B.V.
Charloisse Lagedijk 536
3084 LG Rotterdam
+31 (0)85 401 62 05
info@ha-marketing.nl