Een samenwerking tussen Ha!, RET en HTM. Een doorlopende campagne om toeristen te activeren het Tourist Day Ticket te kopen.
Hulp bij e-mail marketing


Home / Hulp bij e-mail marketing
We beginnen met een korte analyse: past e-mailmarketing bij jullie doelstellingen en doelgroep? Daarna bepalen we wat je met e-mail wilt bereiken.
Van het binnenhalen van bezoek naar de website tot het activeren van bestaande klanten . We kiezen samen de juiste insteek, altijd met de vraag 'waarom e-mail?’.
Met een slimme strategie gaan we aan de slag.
Dat kan een eenvoudige kerstgroet of verjaardagsmailing zijn, maar ook geautomatiseerde flows die reageren op gedrag, aankoop of engagement. Op basis van jullie huisstijl bouwen we campagnes in Mailchimp (of een ander platform). Ook heeft Mailchimp een handige koppeling met WooCommerce, dé speler op het gebied van webshop software. Zo kun je zo veel of zo weinig uit handen geven als je zelf wilt. .
We sturen je campagnes en monitoren het resultaat via ons maatwerk dashboard.
Denk aan open- en klikpercentages, conversies en deliverability. Stap voor stap sturen we bij en optimaliseren we op onderwerp, timing, layout en relevantie..
We ontwikkelen strategische plannen, bedenken innovatieve marketingcampagnes en duiken diep de data in. Data uitpluizen, daar
zijn we bij Ha! gek op. Het levert nieuwe inzichten die jouw organisatie verder brengt en dat maakt de cirkel weer rond. Met de juiste mix van strategie, creatieve campagnes en data brengt Ha! écht resultaat.
Hoe val je nog op in de overvolle mailbox van je lezer?
Lees meerMet een goede marketing automation strategie zet je al je marketingkanalen geautomatiseerd en op het juiste moment in.
Lees meerMet welke aanpassing behaal jij écht resultaat?
Lees meerBekijk hoe je jouw boodschap consistent en krachtig kunt overbrengen.
Lees meerB2C |
E-Commerce
|
+14% |
advertentieklikken per jaar
|
+40% |
bezoekers per jaar
|
Het begint bij relevantie. We onderzoeken wie je doelgroep is, welke taal hen aanspreekt en wat zij van je willen ontvangen. Op basis hiervan maken e-mail die opvallen én aansluiten bij hun interesse. Zo werken we samen aan écht resultaat.
Een nieuwsbrief is meestal een periodieke update voor een brede groep. Een e-mailcampagne is vaak doelgerichter: bijvoorbeeld gericht op een actie, evenement of het opvolgen van een aankoop. Beide kunnen elkaar versterken.
Zeker! Denk aan welkomstmails, herhaalaankopen of herinneringen op basis van gedrag. Automatiseren bespaart tijd én verhoogt de relevantie van je e-mails.
Blijf op de hoogte door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief!
Ha! Marketing B.V.
Charloisse Lagedijk 536
3084 LG Rotterdam
+31 (0)85 401 62 05
info@ha-marketing.nl