Naamsbekendheid voor Vopak als werkgever? Lees meer over onze succesvolle employer branding campagne!
Marketing Performance Audit


Home / Marketing performance audit
Audit aangevraagd? Leuk! Je kunt van ons een telefoontje verwachten waarin we kort je wensen voor de audit bespreken en eventuele benodigde toegang voor de accounts afstemmen.
Wij voeren een audit uit van je campagnes, website, marketing & sales funnel. Daarnaast werpen we een snelle, maar grondige blik op je strategie, doelen, merkidentiteit, positionering en (indien aanwezig) buyer persona’s.
Hierbij beoordelen we hoe goed deze elementen op elkaar zijn afgestemd en hoe effectief ze bijdragen aan je marketingdoelen .
Op basis van onze bevindingen geven we beknopte aanbevelingen voor verbeteringen in een gezamenlijk overleg.
Deze inzichten kunnen je prikkelen om verder te gaan. Als je behoefte hebt aan een uitgebreider plan, staan we klaar om dat samen met je te ontwikkelen! .
We ontwikkelen strategische plannen, bedenken innovatieve marketingcampagnes en duiken diep de data in. Data uitpluizen, daar
zijn we bij Ha! gek op. Het levert nieuwe inzichten die jouw organisatie verder brengt en dat maakt de cirkel weer rond. Met de juiste mix van strategie, creatieve campagnes en data brengt Ha! écht resultaat.
Verspreid relevante content op het juiste moment én plaats
Lees meerBehaal écht sales resultaat met slimme lead generatie
Lees meerVersterk je merkidentiteit met positioneringsonderzoek
Lees meerBehaal digitaal resultaat door bedrijfsprocessen te digitaliseren.
Lees meerB2B |
Employer Branding
|
750K |
campagneweergaven per maand
|
175+ |
sollicitanten per maand stijging
|
Een marketingaudit is een grondige check van alle marketingactiviteiten van een bedrijf. Het is als een jaarlijkse gezondheidscheck van je marketinginspanningen.
Een marketingaudit is belangrijk omdat het een helder beeld geeft van wat goed gaat en wat verbeterd kan worden. Zo kun je je marketing effectiever maken en kosten besparen.
Tijdens een marketingaudit wordt gekeken naar alles van je marketingstrategie tot de resultaten van je campagnes. Denk aan je doelgroep, je producten, je prijzen en de manier waarop je communiceert met je klanten.
Een marketingaudit is altijd handig, maar vooral wanneer je resultaten tegenvallen, een nieuw product lanceert of je strategie wilt bijstellen.
Met de resultaten van een audit kun je je marketingplan aanpassen, nieuwe doelen stellen en beter begrijpen wat je klanten willen.
Blijf op de hoogte door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief!
Ha! Marketing B.V.
Charloisse Lagedijk 536
3084 LG Rotterdam
+31 (0)85 401 62 05
info@ha-marketing.nl