campagnedata verbeteren

Meer campagne data

data
campagnedata verbeteren
Wil je meer uit je marketingbudget halen en ontdekken waar belangrijke kansen liggen? Kwalitatieve data is de sleutel tot succes. Wij kijken kritisch naar jouw data landschap en richten deze effectiever in, zodat je marketingbudget optimaal wordt gebruikt en je effectiever kunt sturen op resultaat. Bekijk hieronder onze aanpak of plan direct een gratis consult in. (hiervoor stellen we slechts 2 plekken beschikbaar per maand)
logos

Heb je een uurtje?

Afspraak inplannen
Ruwe data
Stap 1

Meetplan ontwikkelen

We stellen een beknopt meetplan op waarin wordt vastgelegd welke data belangrijk is voor jouw bedrijf.

Stap 2

Implementatie tracking

Wij implementeren de benodigde tracking voor de website en campagne kanalen.

Stap 3

Rapportage

Door middel van een beknopte rapportage wordt inzage gegeven in de data en behaalde website + campagne resultaat.

Inzicht

Waarom met Ha!?

waarom-met-ha! Wij brengen écht resultaat!

Waarom met Ha!?

We ontwikkelen strategische plannen, bedenken innovatieve marketingcampagnes en duiken diep de data in. Data uitpluizen, daar
zijn we bij Ha! gek op. Het levert nieuwe inzichten die jouw organisatie verder brengt en dat maakt de cirkel weer rond. Met de juiste mix van strategie, creatieve campagnes en data brengt Ha! écht resultaat.

  • Strategische plannen
  • Creatieve marketingcampagnes
  • Vernieuwende inzichten vanuit data
Onzediensten

Gerelateerde services

Lead generatie

Behaal écht sales resultaat met slimme lead generatie

Lees meer over lead generatie

Inbound marketing strategie

Verspreid relevante content op het juiste moment én plaats

Lees meer over inbound marketing strategie

Digitale transformatie

Behaal digitaal resultaat door bedrijfsprocessen te digitaliseren.

Lees meer over digitale transformatie

Positioneringsonderzoek

Versterk je merkidentiteit met positioneringsonderzoek

Lees meer over positioneringsonderzoek

Heb je een uurtje?

Laten we samen jouw campagnedata verbeteren. Je nieuwe collega's van Ha! staan klaar om je te helpen. Neem contact met ons op en ontdek hoe we met verbeterde campagnedata écht resultaat kunt behalen voor jouw bedrijf.

Neem contact op
Heb je een uurtje?
Laten we evensparren!
Échtresultaat!

Uitgelichte case

B2C
E-Commerce
35M
impressies
+90.000
websitebezoekers

Veelgestelde vragen over campagnedata

Antwoord opjouw vragen!

Wat is te verstaan onder campagnedata?

Campagnedata omvat alle gegevens die je verzamelt over je marketingcampagnes, zoals klikfrequenties, conversies, kosten per acquisitie en interacties met advertenties. Het helpt je te begrijpen hoe goed je campagnes presteren en waar optimalisaties nodig zijn.

Waarom is het analyseren van campagnedata belangrijk?

Het analyseren van campagnedata helpt je om te begrijpen welke campagnes werken en welke niet. Het geeft je inzicht in welke strategie het meest oplevert zodat je  je budget effectiever in kunt zetten. 

Welke inzichten kan ik verwachten uit de data-analyse van een campagne?

Je kunt inzichten verwachten zoals de prestaties van verschillende campagnes, de effectiviteit van advertentie-uitgaven, de demografische gegevens van je doelgroep, en hoe verschillende campagnes bijdragen aan je algemene marketingdoelen.

Hoe moet je campagnedata verzamelen?

Campagnedata verzamel je door gebruik te maken van analytics tools zoals Google Analytics, tracking pixels op je website, en rapportages van advertentieplatforms. 

Hoe kunnen we campagnedata gebruiken om onze marketingbudgetten effectiever te beheren?

Door je campagnedata te analyseren, krijg je duidelijk inzicht in welke campagnes het beste presteren en welke niet. Hierdoor kun je je budgetten slim herverdelen naar de campagnes en kanalen die het meeste rendement opleveren, zodat je meer waar voor je geld krijgt en je marketinginvesteringen optimaal benut.

Wat wij schrijven over
campagnedata

Lees onzeartikelen!
vacature student bijbaan marketingbureau
Auteur: Patrick Knibbe
Consent mode voor advertentie personalisatie: welke actie je nu moet ondernemen
Bekijk artikel
vacature student bijbaan marketingbureau
Auteur: Patrick Knibbe
De verschillen tussen Google Analytics 4 en 3 (Universal)
Bekijk artikel
vacature student bijbaan marketingbureau
Auteur: Marle Reimert
Je omzet verhogen met Google Analytics
Bekijk artikel

Maak kennis met onze klanten

Blije klanten
RET
Vopak
Peugeot
CJG Rijnmond
Aafje
Dermalogica
Op Voorne Putten
KNV
Dino Experience Park
Lifemaxx
Gourmet Ingredients
Erasmus MS
Interimworx
Europcar
Sociaal Fonds Mobiliteit
LMC
Roncalli Mavo
MobiWerk
Politie
Gemeente Den Haag
NOAB
Grandado
Tourist Day tickets
Lloyds Register
Woonboulevard Spijkenisse
Octant
Calex
LVH Advocaten
D&S Makelaars
VARI