Positionering onderzoek

De creatieve positionering van jouw merk en het haakje waarmee we jouw doelgroep raken.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Inbound strategie

De commerciële vertaalslag van bedrijfsdoelstellingen naar een digitale marketingstrategie.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Corporate identity ontwikkelen

Een corporate identity maakt je bedrijf herkenbaar, consistent en betrouwbaar en vormt de basis van alle communicatie.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Positionering onderzoek

De creatieve positionering van jouw merk en het haakje waarmee we jouw doelgroep raken.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Inbound strategie

De commerciële vertaalslag van bedrijfsdoelstellingen naar een digitale marketingstrategie.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Corporate identity ontwikkelen

Een corporate identity maakt je bedrijf herkenbaar, consistent en betrouwbaar en vormt de basis van alle communicatie.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Heb je een uurtje?

Laten we samen jouw positioneringsonderzoek uitvoeren. Je nieuwe collega's van Ha! staan klaar om je te helpen. Neem contact met ons op en ontdek hoe we met positioneringsonderzoek écht resultaat kunt behalen voor jouw bedrijf.
Neem contact op
Heb je een uurtje?
Laten we evensparren!

Positionering onderzoek

De creatieve positionering van jouw merk en het haakje waarmee we jouw doelgroep raken.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Positionering onderzoek

De creatieve positionering van jouw merk en het haakje waarmee we jouw doelgroep raken.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Inbound strategie

De commerciële vertaalslag van bedrijfsdoelstellingen naar een digitale marketingstrategie.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Positionering onderzoek

De creatieve positionering van jouw merk en het haakje waarmee we jouw doelgroep raken.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Inbound strategie

De commerciële vertaalslag van bedrijfsdoelstellingen naar een digitale marketingstrategie.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Corporate identity ontwikkelen

Een corporate identity maakt je bedrijf herkenbaar, consistent en betrouwbaar en vormt de basis van alle communicatie.

  • Lorem ipsum dolor sit amet consectetur.
  • Adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna.
Lees meer

Veelgestelde vragen over online marketing strategie

Antwoord op jouw vragen!

Welke marketingstrategie past het beste bij mijn organisatie?

Om tot de ideale doelgroep voor een product of dienst te komen, is een grondige analyse van de organisatie en de markt essentieel. Vanuit deze analyse en de beoogde organisatiedoelstellingen wordt een segmentatie gemaakt van de potentiële klantgroepen. Op basis hiervan worden buyer persona’s opgesteld, gedetailleerde profielen van jouw ideale klanten gebaseerd op gedrag en doelen, idealiter getoetst aan bestaande klanten. Deze aanpak biedt inzicht in de drijfveren en doelen van de ideale klant, brengt de klantreis in beeld, en maakt het mogelijk campagnes en content specifiek af te stemmen op de doelgroepen.

Hoe bepaal ik de doelgroep voor een marketingstrategie?

Om tot de ideale doelgroep voor een product of dienst te komen, is een grondige analyse van de organisatie en de markt essentieel. Vanuit deze analyse en de beoogde organisatiedoelstellingen wordt een segmentatie gemaakt van de potentiële klantgroepen. Op basis hiervan worden buyer persona’s opgesteld, gedetailleerde profielen van jouw ideale klanten gebaseerd op gedrag en doelen, idealiter getoetst aan bestaande klanten. Deze aanpak biedt inzicht in de drijfveren en doelen van de ideale klant, brengt de klantreis in beeld, en maakt het mogelijk campagnes en content specifiek af te stemmen op de doelgroepen.

Welke concurrentiestrategie kan ik het beste gebruiken in mijn marketingstrategie?

Om tot de ideale doelgroep voor een product of dienst te komen, is een grondige analyse van de organisatie en de markt essentieel. Vanuit deze analyse en de beoogde organisatiedoelstellingen wordt een segmentatie gemaakt van de potentiële klantgroepen. Op basis hiervan worden buyer persona’s opgesteld, gedetailleerde profielen van jouw ideale klanten gebaseerd op gedrag en doelen, idealiter getoetst aan bestaande klanten. Deze aanpak biedt inzicht in de drijfveren en doelen van de ideale klant, brengt de klantreis in beeld, en maakt het mogelijk campagnes en content specifiek af te stemmen op de doelgroepen.

Hoe meet ik het succes van mijn (online) marketingstrategie?

Om tot de ideale doelgroep voor een product of dienst te komen, is een grondige analyse van de organisatie en de markt essentieel. Vanuit deze analyse en de beoogde organisatiedoelstellingen wordt een segmentatie gemaakt van de potentiële klantgroepen. Op basis hiervan worden buyer persona’s opgesteld, gedetailleerde profielen van jouw ideale klanten gebaseerd op gedrag en doelen, idealiter getoetst aan bestaande klanten. Deze aanpak biedt inzicht in de drijfveren en doelen van de ideale klant, brengt de klantreis in beeld, en maakt het mogelijk campagnes en content specifiek af te stemmen op de doelgroepen.

Welke marketingmiddelen passen bij mijn marketingstrategie?

Om tot de ideale doelgroep voor een product of dienst te komen, is een grondige analyse van de organisatie en de markt essentieel. Vanuit deze analyse en de beoogde organisatiedoelstellingen wordt een segmentatie gemaakt van de potentiële klantgroepen. Op basis hiervan worden buyer persona’s opgesteld, gedetailleerde profielen van jouw ideale klanten gebaseerd op gedrag en doelen, idealiter getoetst aan bestaande klanten. Deze aanpak biedt inzicht in de drijfveren en doelen van de ideale klant, brengt de klantreis in beeld, en maakt het mogelijk campagnes en content specifiek af te stemmen op de doelgroepen.

Hoe bepaal ik de ideale campagneboodschap?

Om tot de ideale doelgroep voor een product of dienst te komen, is een grondige analyse van de organisatie en de markt essentieel. Vanuit deze analyse en de beoogde organisatiedoelstellingen wordt een segmentatie gemaakt van de potentiële klantgroepen. Op basis hiervan worden buyer persona’s opgesteld, gedetailleerde profielen van jouw ideale klanten gebaseerd op gedrag en doelen, idealiter getoetst aan bestaande klanten. Deze aanpak biedt inzicht in de drijfveren en doelen van de ideale klant, brengt de klantreis in beeld, en maakt het mogelijk campagnes en content specifiek af te stemmen op de doelgroepen.

whitepaper-redesign Inbound marketing Lees het nu!

Inbound marketing whitepaper

Waarom is Inbound marketing nu urgent en waarom kun je dit als marketingmanager niet negeren? Het antwoord hierop plus interessante facts & figures hoe je een inbound marketing strategie kunt opzetten vind je in de speciaal hiervoor geschreven whitepaper.
Download whitepaper

Maak kennis met onze klanten

Blije klanten
RET
Vopak
Peugeot
CJG Rijnmond
Aafje
Dermalogica
KNV
Erasmus MC
Dino Experience Park
Op Voorne-Putten
Lifemaxx
Gourmet Ingredients
InterimWorX
Europcar
Sociaal Fonds Mobiliteit
LMC
Roncalli Mavo
MobiWerk
Team Jayme
Politie
NOAB
Grandado
TouristDayTickets
Lloyd's Register
Woonboulevard Spijkenisse
Octant
Calex
LVH Advocaten
VARI