Google Ads training

Leer op Google adverteren

Ben je van plan om via het zoeknetwerk van Google te adverteren, maar is je kennis hierover beperkt? Hoe meer kennis je hebt van Google Ads (voorheen Google Adwords), hoe groter de kans dat je het meeste uit je online advertentiebudget haalt. Met onze Google Ads training leer je hoe je succesvol op Google kunt adverteren.

Bovenaan staan met jouw zoekmachine advertenties heeft vele voordelen. Het is goed voor je naamsbekendheid en meer mensen zullen je website bezoeken. Maar als je campagne niet goed is opgebouwd, je verkeerde zoekwoorden gebruikt, je bod niet goed ingesteld is of je naar irrelevante pagina’s op je website linkt, wordt jouw campagne een grote kostenpost die niets oplevert. Bovendien heeft Google Ads een aantal interessante functies die je waarschijnlijk niet kent. De belangrijkste vraag is dus: hoe zorg je ervoor dat je de juiste bezoekers naar je website trekt?

Google Ads training: onze aanpak

Tijdens de Google Ads training laten wij je zien hoe je campagnes opzet van strategie tot beheer. Dit doen we aan de hand van actuele cases en je eigen praktijkvoorbeelden. Welke bezoekers wil jij bijvoorbeeld op je website hebben? En hoe zorg je ervoor dat jouw opvallende advertenties bovenaan de zoekresultaten komen te staan voor het juiste bod?

Tijdens de Google Ads cursus leer je:

  • Kwalitatieve campagnes opzetten en je advertentiebudget zo goed mogelijk benutten.
  • De beste zoekwoorden vinden voor je advertenties.
  • Bestaande campagnes analyseren en efficiënt beheren.
  • Advertenties opstellen waar mensen op willen klikken.
  • Alle functies van Google Ads waarmee je het meeste uit jouw campagnes haalt.

Wil je alles uit Google Ads halen? Dan zorg je er natuurlijk voor dat je campagnes aansluiten op jouw bedrijfsdoelstellingen. Na de training heb je namelijk niet alleen veel meer kennis van Google Ads, maar weet je het ook succesvol in te zetten naast al je andere marketingactiviteiten, zoals conversie optimalisatie en e-mail marketing.