B2B
Leadgeneratie
5000+
websitebezoekers
+4%
stijging conversieratio

Over de klant

Payper assisteert bij de personeelsinzet van bedrijven als Van Der Valk, Albert Heijn en Burger King. Daardoor kunnen hun klanten de pieken en dalen in de personeelsbezetting flexibel opvangen. Verder vereenvoudigt Payper de administratie en loopt de klant minder risico voor het flexibele personeel. Payper onderscheidt zich door innovatief te zijn in digitalisering. In dat kader hebben zij de startup Trindle opgericht. Dankzij de app van Trindle kan ieder bedrijf direct inzien hoe het is gesteld met de tevredenheid van werknemers. Gezonde en tevreden medewerkers zorgen immers voor een lager ziekteverzuim en minder verloop.

 

One sentence brief

Doordat de app van Trindle geheel nieuw was, moest er eerst strategisch communicatieplan ontwikkeld worden, zodat Ha! daarmee campagnes kon inzetten om meer leads te genereren.

Trindle website

Onze oplossing

Om de Trindle applicatie succesvol in de markt te zetten, is Ha! eerst begonnen met strategisch communicatieplan. De inzichten uit dit plan zijn gebruikt voor verdere doorontwikkeling van de app en natuurlijk voor de marktbenadering. Deze manier van werken sprak moederbedrijf Payper bijzonder aan, zodat Ha! ook voor hen aan de slag kon gaan.

Ha! heeft Trindle geholpen met:

  • Strategisch communicatieplan;
  • Leadgeneratie en het opzetten van campagnes.

Payper konden we vervolgens helpen met:

  • Leadgeneratie;
  • Marketing automation.
Strategisch communicatieplan

Leadgeneratie en het opzetten van campagnes

Na het strategische marketingplan en het verbeteren van de app, begon Ha! aan de leadgeneratie strategie. Met behulp van blogs en whitepapers rondom werknemerstevredenheid werden er leads gegenereerd. Om dit nog extra te stimuleren heeft Ha! een Google Ads campagne opgezet en gebruik gemaakt van lead advertenties op LinkedIn.

Leadgeneratie en marketing automation voor Payper

Onze aanpak en de resultaten die we bij Trindle behaalden, bleven ook bij moederbedrijf Payper niet onopgemerkt. Door de nieuwe wet arbeidsmarkt in balans (WAB) veranderde er een hoop op het gebied van de positie van flexwerkers. Bovendien had de nieuwe wet een grote impact op de personeelsadministratie. Dit zijn twee vakgebieden waar Payper veel expertise in heeft. Dankzij de innovatieve ICT-oplossingen konden ze er ook uitstekend mee assisteren. Die expertises wist Ha! te promoten door leads te genereren via blogs en whitepapers. Het grote verschil met Trindle was dat Payper veel met Salesforce en Pardot werkt. Met behulp van marketing automation konden we daarom bepalen hoe warm leads waren. Dit deden we door onder andere lead scoring en het inzetten van e-mail marketing campagnes.

Leadgeneratie

 

Onze oplossingen

Door het strategisch marketingplan voor Payper en Trindle werd duidelijk welke campagnes we moesten inzetten om de doelgroepen te bereiken. Dit vormde in eerste instantie de basis voor een aantal appverbeteringen voor Trindle. Later zorgde Ha! voor een leadgeneratie strategie voor beide bedrijven. Bekijk hier welke expertises we hebben ingezet en neem gerust contact op voor een gratis kennismakingsgesprek.

Ha! Optimalisatie

Dashboards    
     
     
Gratis kennismaken