Resultaten
B2B Leadmachine
B2B
Leadmachine
Groei
+35%
Organische groei p/j
Resultaat
+200%
leads vanuit Ads

Over de klant

Lloyd’s Register is een internationale dienstverlener die zich bezig houdt met het managen van systemen en risico’s, om de huidige en toekomstige prestaties van een organisatie te verbeteren en te beschermen.

One sentence brief

Lloyd’s Register was 5 jaar geleden op zoek naar een online marketing bureau welke structurele en operationele ondersteuning kon bieden op het gebied van B2B lead generatie. Daarnaast denken wij regelmatig strategisch mee met het management van de online marketing afdeling.

Onze oplossingen

Inzicht creëren in resultaten, structureel bouwen aan een inbound marketingstrategie en continu verfijnen van content en campagnes zorgt er al enkele jaren op rij voor dat er een flinke groei is ontstaan in leads in de West Europese landen. Samen met onze collega’s bij Lloyd’s Register bouwen we aan content, ontwikkelen we e-mail campagnes, marketing automation campagnes en beheren we structureel Google Ads campagnes.

Uitgelichte oplossing:
B2B Lead Generatie met Google Ads

Een belangrijke pijler voor het creëren van bereik en bezoek richting de websites van Lloyd’s Register is het optimaliseren van Google Ads campagnes. De strategie achter de campagnes is een zo optimaal mogelijke ROI te creëren door koopintentie gerichte campagnes in te zetten, in combinatie met re-marketing campagnes. Vervolgens wordt men met relevante, op de doelgroep afgestemde content ontvangen en zorgen we voor extra overtuiging met behulp van marketing automation.

Door ons ingezette tools

Optimaliseren op basis van businesscases, doordachte doelgroepen en een daarop afgestemde content. Dit vormt de strategische basis voor de online (inbound) campagnes van Lloyd's Register. Vervolgens word via diverse kanalen de doelgroepen geactiveerd en wordt toegewerkt naar actieve relaties door hen te voorzien van waardevolle content. Dit hele geheel wordt strak gemonitord met behulp van Salesforce, Google Analytics en de Ha! Internet Score Card rapportages. 

Strategie

Optimalisatie

Internet Score card rapportage Conversie optimalisatie A/B testing

 

   
     

Intergratie van marketing en salesactiviteiten is een belangrijke focus bij Lloyd's Register. Los van interne procesmatige optimalisatieslagen, is met name het creeëren van een meetbare funnel erg belangrijk. Hierbij wordt actief gebruik gemaakt van een koppeling tussen Salesforce en Pardot. Doormiddel van leadnurtering wordt een relatie opgebouwd met potentiële klanten. Op het juiste moment wordt de potentiële klant overgedragen aan de salesafdeling. 

Inbound Sales Activatie

Inbound Sales Strategie Email tracking & Notificaties Sales pipeline management

 

   
     
Gratis kennismaken

Ha! ondersteunt ons in de breedste zin van online marketing. Concreet hebben zij een bijdrage geleverd op het gebied van Google Tag Manager, email marketing, web-updates en Google Adwords. Wij content met de werkzaamheden en resultaten.

- Lloyd's Register -